02 stycznia 2012

Nowy Rok.

Witam wszystkich w nowym roku.

Przejście ze starego 2011 w nowy 2012 poszło mi gładko, gdyż spałam w najlepsze kiedy za oknami strzelały petardy i wybuchały korki od szampana. Ani przez chwilkę nie otwarłam oka. Jak gdyby nigdy nic.

W nowym roku odnalazłam się znakomicie, razem z trzema Fryderykami (tak, trzema: jeden z izby przyjęć, drugi po prostu ze sklepu, a trzeciego dostałam pod choinkę).

Wszystko to jednak nic, bo jutro tj. w Poniedziałek idę w końcu do przedszkola, gdzie tęsknią za mną wszystkie Słoneczka... i ja za Wami też tęsknię.

I przy okazji, chciałam Wam Słoneczka podziękować za list oraz przesyłkę, otrzymane od Was, będąc na tym długim L4, które trwało prawie miesiąc.

Jutro robię też badania i się okaże czy już jestem w końcu zdrowa.

Trzymajta kciuki.

Tschuss

Brak komentarzy: