21 lipca 2008

Jeszcze niedawno...



...temu, te śpiochy były na mnie z leksza duże.

Teraz to tatuś musi mnie trzymać a mamusia upycha mnie w nie. Nie lada wyczynem jest upchnięcie moich ruchliwych pulchniutkich nóżek, oraz pupę uzbrojoną w pampers w śpiochy za małe o trzy rozmiary :-P
Dzidziusie takie jak ja rosną piorunem.

Od soboty południa nie zrobiłam kupy. Nie mam gorączki, nie cisnę nic gorączkowo, bąki oddaje głośne i bez większego wysiłku, sikam dużo ale kupy ni widu, ni słychu.
Po wczorajszej konsultacji telefonicznej z Pediatrą moja mamusia i tatuś nadal czekają na objawienie w pampersie. "Pan Pediatr" uspokoił rodziców, że niektóre dzidziusiowe przypadki to nawet po siedmiu dniach odają stolec dopiero i żyją jakby nigdy nic. Oczywiście będąc na cycusiowym mleku. Tak więc...

"System zajęty. Prosimy spróbować później..."

Brak komentarzy: